tisdag 16 juni 2009

Nackspärr

Har ni någonsin lekt med barn en heldag och haft nackspärr? Inte? Jag kan i alla fall medela att det inte är så himla kul. Visst lyckades jag hålla humöret uppe men nog hade jag ont i nacken alltid. Det var igår det. Idag har jag fortfarande lite ont men det är mycket bättre.

Solen skiner fortfarande här. Det måste vara som du sa brorsan: "Det regnar bara på de fattiga". Härligt är det iaf. Men ni är väl kanske intresserad av att se lite mer bilder på familjen och barnen och så. Så här kommer en liten titt.

Morfar med barnen

Mormor med barnen

Bebe med lilla Antigonie

Antigonie

Syskonkärlek

Mamma och son leker ihop



2 kommentarer:

Kirsi sa...

Vilka fina ungar "Goa gubbaar" som de säger i Götet. Det verkar vara full rulle i huset på dagarna,...precis som du vill ha det. Pappa ska åka med Briggen "Tre Kronor" imorgon och möta Ericsson båten //Volvo Ocean Race, när den kommer i hamn. Den leder tävlingen.

Kicki sa...

Vilka mysiga barn och deras morfar ser ut som en mysmorfar.
Jag har jobbart med nackspärr och jag vet hur det känns.
Imorgon åker vi till ungern.

Ha det så bra.
Kramar från oss.