fredag 5 juni 2009

Getter och kaniner

Nu har det gått två dagar och jag har inte bloggat så jag tänkte att idag kanske jag ska skriva lite och visa lite bilder. Ni är säkert nyfikna på hur barnen ser ut.

I förrgår åkte vi till ett ställe där man kunde träffa på lite kaniner, marsvin och getter och då passade jag på att ta med kameran så jag kunder ta lite kort på barnen. Här har ni resultatet.


Ezrah (den blonda) och Sebastian (den brunhåriga)



Sebastian klappar getterna


Ezrah matar kaninerna och getterna



Underbart kort på Sebastinan som gungar


Mamma Bebe sitter i gräset och njuter av solen

Jag och Ezrah

Antigonie var med också men hon sov för det mesta



4 kommentarer:

Kirsi sa...

Ordförrådet växer med djurnamn :-) Det ser så härligt ut ; varmt och soligt ! Annat e det här i kalla "norrland", blåsigt och regningt. Barnen ser jätte gulliga ut ! Ha det bäst !

Anonym sa...

Hoppas du trivs bra. Barnen ser gulliga ut geten med.
Nu är det äntligen helg...slutade lite tidigare,eftersom det är nationaldagen imorgon.Är du ledig lördagar och söndagar?
Kram Susanne!!

Kicki sa...

Vad söta killarna är och jag måste säga att mamman verkar vara en riktigt avslappnad figur som sitter i "sandgräset", jag är helt övertygad att du kommit rätt.

Ha det så gott
Kramar

Unknown sa...

Vad härligt du verkar ha det, fina ungar och härlig kåk, din tid som aupair blir helt klart något utöver det vanliga. Ser fram emot fler fina bilder och din fina beskrivning om hur du har det, är jätteglad för din skull, många kramar från Lena. P.S. Nu ska jag åka till jobbet så det blir inget firande av nationaldagen för min del.