torsdag 1 oktober 2009

Sverige besök


Jag vet att jag legat på latsidan med bloggandet men det finns en anledning. Jag har de sensate helgerna haft besök hemifrån Sverige. Helgen 26-27 sep var min mor och Inger på besök och helgen efter kom min underbara pojkvän och kompis Sara på besök. Så mycket promenerande och tittande på sevärdigheter har det blivit.

När min mor och Inger var på besök så passade vi på att äta den engelska rätten Fish And Chips, de va inge speciellt men nu har vi gjort det iaf.

Och när Sara och Alex kom på besök så blev det väldigt mycket shopping. Detta var de vi inhandlat första dagen.

Ett andra besök för mig, första får mina vänner på Madame Tussauds
Vem är coolast Will eller Alex? De skulle ju kunna var bröder...

Till lillasyster Johanna: Alex med Hannah Montana

Vem är vaxdocka och vem är riktig?

"I would rather listen to a baby screaming than hear you sing again"

Den alltid så snälla Simon Cowell, från American Idol

R.I.P. King Of Pop

Under båda Sverige besöken hann vi besöka familjen jag bor hos och de fick träffa barnen och leka lite med dem. Här en bild dock med mig och de två pojkarna.

1 kommentar:

Kicki sa...

Alex är ju coooolast men vad kul att ni fick ses efter sådan lång tid och att ni hade det trevligt. Vad killarna har vuxit : )
Kramis på dig.