torsdag 15 oktober 2009

IKEA london

Igår var jag på IKEA, IKEA i London. Det var med Bebe, Norma (Bebes mor), Jannice (Bebes faster som är på besök från USA), Jessi (Bebes syster), Rahel (Bebes kusin) och Rahels dotter och INGA barn bara massa tjejer.
Och mycket blev det handlat eller inte så mycket för mig men massa för de andra. Barnstolar, diskborstar, servetter, matta, kuddar, täcken, godis, julsaker och massa mer.
För er som undrar hur det ser ut så kan jag bara säga att det ser precis som hemma, men jag smakade inga köttbullar så jag vet inte hur de smakade.
Men nu till det jag handlade för jag handla faktiskt nått.. från den svenska "affären" precis utanför kassorna som säljer massa svenska mat grejer.


2 kommentarer:

susannne sa...

Vad kul... ska du göra peppparkakshus med barnen? Mmmmm vad gott med godis :-))

Kicki sa...

Ja ett pepparkakshus måste du göra med barnen och tänk att våra svenska geléfiskar finns överallt.