tisdag 4 augusti 2009

Mallis


Då var det dags att blogga lite igen. Nu från Spanien eller rättare sagt från Mallorca. På Mallis håller vi till i en liten by som heter Deia. Till den byn kommer tydligen kändisarna och gömmer sig då de vill ha lite lugn och ro. Den är liten och man kan nog se hela byn på ca: 1 timma skulle jag tro. Tyst och lugnt.

Än har jag inte sett några kändisar men Jared har sätt några. På samma flyg som vi kom med var tydligen Annie Lennox från gruppen Eurythmics, jag har hört talas om bandet men vet inte riktigt vem hon är så såg jag inte henne. Och idag såg han Bob Geldof, grundaren till Live Aid, han har några döttrar som partar runt lite som Paris Hilton, så honom kanske jag kan se nån dag nere i byn.
Här på Mallis ska vi vara i 10 dagar och njuta av solen och god dyr mat och lite skumpa då och då. Så en liten solbränna ska man väl hinna få :-P. Familjen bor på ett hotell och jag på ett annat, men det enda jag gör på mitt hotell är sover och äter frukost och bloggar så klar. Men annars spenderar jag hela dagarna med familjen och poolen vid deras hotell. Det är 3 min promenadväg mellan hotellen så det är lugnt. Det finns inte riktigt en bra strand i området så vi spenderar dagarna vid poolen.














Utsikten från mitt hotellrum, inte illa va?





2 kommentarer:

Kirsi sa...

Nice ! säger jag bara. Kram

Kicki sa...

Jag blir så avundsjuk. Jag är sååå glad för din skull. Njuuuut nu.
Kramar.