lördag 8 augusti 2009

Fortfarande på soliga Mallis

En härlig kväll i Deia. Förldrarna ute och äter och jag är barnvakt, men barnen sover så det är lugnt. Så länge man har datan så överlever man ganska bra.

Nu har jag lyckats ta lite fler bilder och jag tänkte att också ni skulle få njuta av dem lika mycket som jag. Bilderna är tagna inne på hotell La Residencia´s område, det hotellet som familjen bor på.

Huset i bakgruden med tre små fönster högst upp och tre franska balkonger under är mitt hotell. De till höger är mitt rum. Fler bilder på mitt hotell kommer inom kort i ett annat blogginlägg.

Utsikten från mitt rum















2 kommentarer:

Kirsi sa...

Vilka söta ungar,...kramiga o goa. Inte konstigt att alla kändisar gömmer sig i Deia....
Vackert är det.

Kicki sa...

Jättekul att växlat ord med dig.Det ser så fint ut där du är och skönt att du får A, D och C solvitaminer så du kan ta emot Londons Höst utan att bli sjuk.

Ta vara på varje solstråle ; )

Emma tyckte det var kul att prata med dig och pratar om dig idag.