tisdag 18 augusti 2009

Hej då Deia..

Visst var det en vecka sen vi kom hem från Mallorca och alla bilder är inte ute på bloggen än, jag ursäktar min slöhet. Men nu har jag tagit tag i saken och sätter ut de sista bilderna från min semester i Deia. De nästa semesterbilderna jag kommer sätta ut är de från Portugal, som vi åker till 1 september i två veckor. Men nu till den semestern som var.


Mitt hotell, Hotell Des Puig, från framsidan. Ett litet hotell med 8 rum och lite till.

Pool, som jag dock aldrig badade i.

Frukost buffé, jag åt som sagt frukost för mig själv och gick sedan upp till deras hotell.
Hotellet sett från baksidan, här med frukost bord.

Trappan som jag passerad varje dag för att gå mellan de olika hotellen.


Stadens märke, eller igentligen det enda som var något att se, kyrkan i toppen av byn.





Att få en 10 veckors bebis att både le och kolla in i kameran när man tar kort är ett under, men jag lyckades.

En hård dag på jobbet..


3 kommentarer:

Kirsi sa...

Tigi e bara för söt i bilden :-) o det verkar vara jobbigt på jobbet :-) Hoppas det blir mera strandliv i Portugal. Kram

Kicki sa...

Gulle dej vad söta ni är ; )) vilken fin bild och jag tror Tigi gillar att ta det lungt med dig och festa med tanke vad hon gjorde härom dagen, ha ha.

Unknown sa...

Vad fina ni är, du och bebisen, och vilka härliga bilder från mallis, kramar till dej, Lena