Idag har jag vart duktigt. Jobbade på morgonen och bakade hela dagen igår så nu är jag ganska slut.
Bebe sa nämligen för flera veckor sen att de skulle ha en grillsfest med vänner den här lördagen och då erbjöd jag mig att baka, mycket trevligare med hembakat än köpt. Så här är resultatet och jag stannade hemma idag också resten av dagen och njöt av grillfesten och mina goda bakverk.