fredag 4 september 2009

Inget Internet

Hej!
Jag ska fatta mig kort. Jag ar just nu pa semester i Portugal, men utan internet. Sa alla som vantar pa bilder och massa uppdateringar far vanta. Jag har betalat for internet en timme och det ar allt. Jag kommer absolut att blogga massa nar jag kommer hem med bilder fran semestern.
Sara: har inte ignorerat dig har bara inga pengar pa mobilen och inget internet. Men vi far horas sa fort jag kommer hem igen. Men laddat mobilen nu och messar snart.
Mamma: lista med saker jag vill ha till london kommer sa fort jag kommer hem. Det ar inte mycket men du kan borja kolla efter Kajsa Ingemarsson bocker, jag har bara last "Lyckans hjul" alla andra av hennes bocker kan jag tanka mig att lasa sa kolla efter det. Allt annat jag vill ha borde du kunna fixa pa nan dag.
Alex: Love you
Alla andra: Hoppas ni inte tappar intresset for min blogg for nar jag kommer hem sa kommer det massa bilder..
Annars ar det vacker i Portugal. Nar jag checkade in pa mitt hotell, bor inte pa samma som familjen sa fick jag ett glas champange och frukosten ar helt underbar, sa klart kommer massa bilder pa det nar jag ar hemma i London igen. Sa mitt hotell ar inte alls dalig, kolla in det pa natet om ni vill, hemsida http://www.riu.com/en-pt/Paises/portugal/algarve/hotel-riu-palace-algarve/index.jsp , men sa klart spenderar jag all min tid pa deras hotell. Ska njuta av en harlig semester nu med sol och bad och god mat. Sa vi hors snart igen. Kommer hem 15 september. Hors da..
Kram till alla underbara vanner och blogglasare

1 kommentar:

Kicki sa...

Oj det är inget supställe. Portugal är fint. Ha det så gott och drick mycket champagne