måndag 20 juli 2009

Hästar

I söndags valde jag att tillbringa min tid med familjen istället för att åka in till London, som jag annars brukar göra varje helg.
Bebe var borta för en helg med sina tjejkompisar så kvar blev jag, Jared, barnen, Bebes pappa Jon, Jareds mamma och barnens kusin som var på besök över helgen. Vi åkte alla iväg för att titta till pappa Jareds 14 tävlingshästar (sådanna hästar som springer lopp som går på Solvalla) Jag är inte så jätte intresserad av hästar men jag tog en del kort.

Härligt landskap omgav hästgården.

En av de fyra stallen. Inte bara Jareds hästar finns i stallen utan många andra ägare har hästar där med.






Jareds mamma och Ezrah
Kusin Harrison
Familjen
Morfar och Antigonie
Far och son

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jösses vad många hästar, du kanske får börja intressera dig lite nu. Fortfarande så är det jättemånga fina bilder som du delar med dig av till oss som inte får bo på slott i England, men nu är jag nyfiken, vad jobbar pappan med? Kramar från Lena och Siv.

Sarah sa...

Hej! Vilka fina bilder :) har följt din blogg ett tag nu, ska själv nämlign åka som au pair utanför London :) hur har du det? några tips att packa med? :)/sarah

Kirsi sa...

äntligen har vi kommit till civilisationen och internet,...nu blir det grejer. Vi glömde spela på hästarna men nu vet vi vem vi kan få lite insider tips av. fjorton hästar e mer än ett dussin....coolt. Väntar med spänning på nästa överraskning.
Kram från tre tanter på vift